Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Majowa 45, 05-402 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Księgowanie bieżących dokumentów; Samodzielne przygotowanie sprawozdania finansowego wg ustawy o rachunkowości; Prowadzenie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT); Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Nadzór właściwego obiegu, kompletowania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, K/K) znajomość finansów i księgowości sp. z o.o., K/K) Kurs: Rachunkowość od podstaw do samodzielnego księgowania
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Nasze wymagania: Wykształcenie ekonomiczne; Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnej księgowości; Doświadczenie pracy w przedsiębiorstwie produkcyjno-handlowym; Biegła znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych gwarantująca samodzielną pracę na stanowisku; Aktualna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów podatkowych (PIT, CIT, VAT, Pfron); Umiejętność sporządzania sprawozdań f
Pracodawca
Nazwa: ACHEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: BOTANICZNA 1, 04-568 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV